ATAG E264C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG E264C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aukeadema 24-09-2014
Geschreven voor: ATAG E264C

Ketel aangeschaft voor in mijn nieuwe woning. Nu na een kwartaal bevalt ie prima. Ketel is ten eerste lekker compact en maakt weinig geluid. Capaciteit is ruim voldoende voor onze douche waar veel water uit komt. Ook in de woonkamer wordt het snel behaaglijk warm als de kachel aan is. Kortom, hij doet wat ie moet doen.

maikelenlinda 23-09-2014
Geschreven voor: ATAG E264C

Heb deze ketel aangeschaft omdat onze oude ketel veel onderhoudskosten had. Sinds we deze ketel hebben is water veel warmer en geluid ook veel minder. Heb veel vertrouwen in dit product en afwerking ziet er degelijk en professioneel uit. Kort om heb ik veel vertrouwen in dit product!

Lasgo 24-09-2014

Nou ik wens u veel geluk. Ik heb deze ketel nu 2 jaar en al 2x een grote storing/reparatie gehad. En wat de garantie aangaat, daar moet je zelf flink achterheen zitten!!
De volgende keer, géén ATAG meer!!!

Lasgo 10-05-2014
Geschreven voor: ATAG E264C

Ik heb deze ATAG E264C ketel bijna 2 jaar geleden aangeschaft naar aanleiding van de uiterst positieve reviews.
Wat heb ik achteraf gezien spijt van deze aanschaf! De service van ATAG is zéér slecht!!!
De ketel had het eerste defect al na 4 maanden. Warmwater sensor defect. Kosten bijna € 150,00. ATAG wilde deze in eerste instantie niet vergoeden. Na ellelange telefoongesprekken en (zeer) boos geworden te zijn. Nam ATAG deze kosten alsnog voor rekening. Iets dat volgens mij toch duidelijk in de garantiebepalingen vermeld stond, maar daar probeerde ATAG dus onderuit te komen!
Nu weer een storing, de komplete ontstekingsunit moet vervangen worden. Uiteraard valt dit NIET onder de garantie (zie het als een bougie van een auto, die ook niet onder de garantie valt). Kosten, geraamd op meer dan € 85,00.
Nee, dit is mijn éérste én zèker ook de laatste ATAG ketel. Wat een waardeloos ding. Ik had 'm aangeschaft voor jarenlang probleemloos plezier, maar als ik nu vervolgens ieder jaar een dure reparatie krijg, is het plezier al snel vergaan.
Ik zou deze ketel dus absoluut niet aanraden. Ik heb getwijfeld tussen deze ATAG ketel en een Nefit ketel. Had ik nu toch maar voor die Nefit gekozen!!!

Officiele reactie van ATAG Verwarming 12-05-2014

Geachte Lasgo,

Bedankt voor uw review op Kieskeurig. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw ATAG cv-ketel. Wilt u a.u.b. uw contactgegevens sturen naar socialmedia@atagverwarming.com, dan nemen wij contact met u op om te kijken wat we voor u kunnen doen.

ATAG Verwarming Nederland BV

ambijman 09-03-2014
Geschreven voor: ATAG E264C

De ATAG E264C is de vervanger van de ATAG Blauwe Engel die het 16 jaar goed prima gedaan heeft.De ketel is stil,geeft snel warm water,kortom we zijn tevreden.

piet az 25-01-2014

prima ketel.
maakt heel weinig lawaai.
neemt weinig ruimte in.
geen minpunten tot nog toe
de thermostaat Atag eaZy voldoet ook prima en is zeer gebruikersvriendelijk.
ik begrijp wel dat atag reclame maakt op deze thermostaat, maar dat zou in wat minder felle vette blauwe letters kunnen.

Wilma Otto 18-01-2014
Geschreven voor: ATAG E264C

Compact en duurzaam door RVS warmtewisselaar.
Ruim voldoende warm water voor onze situatie (stortdouche en dubbele wasbak)

balster 24-11-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

men heeft snel warm water voor de douche of bv voor de afwas
het plaatsen ging ook vlug met weinig breekwerk de afvoer op het dak hoeft niets aan gedaan worden .

J.G.B. 27-03-2013

Na 18 jaar trouwe dienst de HR27t vervangen voor een E264C
hopelijk net zo weinig problemen met deze cv-ketel als de voor gaan de ketel.
(vervanging gedaan omdat ventilator resoneerde,omdat hij op leeftijd is besloten om een nieuwe aan te kopen)
Het is jammer dat er geen display verlichting in de Wize thermostaat zit.

h.vanmeuwen 17-03-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

goededag allemaal wil jullie laten weten dat we zeer tevreden zij met onze tweede atag cv. De eerste was een atag blue angel we hadden een groot gezin met 5 kinderen in de puberteit dus allemaal twee keer douchen per dag. Verkering hebben is leuk maar je moet er wel wat voor doen. Die eerste ketel heeft het 14 jaar prima gedaan, wel altijd om de twee jaar een beurt laten geven. Service is ook prima een minpuntje heb ik ook op onze nieuwe ketel past geen thermostaat met verlichting is lastig aflezen. Ketel gekocht bij budget ketel Waddinxveen. Prima services zondag ging onze ketel stuk op maandagmiddag was nieuwe ketel al geplaatst en ze hadden alle rommel keurig opgeruimd

deklinken 16-03-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

De ketel is als vervangend apparaat geplaatst. In vergelijking is deze ketel aanmerkelijk stiller wanneer in bedrijf. Ook door gebruiksgemak thermostaat is de ketel in staat om het comfort in huis heel aangenaam te maken en te houden.

sinoo 11-03-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

De eerste ervaringen met de ketel zijn positief. Uiteraard ie een maand daarbij tamelijk kort. Waren bij de keus voor de ATAG-ketel afgegaan op de beoordeling in de Consumentengids van oktober 2012. Als de ervaring ook in de toekomst overeen blijven stemmen met de huidige, kan ons oordeel wellicht nog positiever uitvallen.

ketel 08-03-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

De ketel brand geruisloos en het is altijd lekker warm.Het warme water is goed van temperatuur, dit is gemakkelijk in testellen op de ketel, en de waterdruk van het water is ook goed.

jcmvalentin 24-02-2013
Geschreven voor: ATAG E264C

Robuust en compact apparaat. Vakkundige installatie door installateur. Bij vragen over gebruik van ww en cv gelijkertijd heeft Atag servicetechnicus op locatie heel goed naar onze wensen geluisterd en heldere informatie gegeven.
Ook de planning met de Atag organisatie van het bezoek van de technicus verliep soepel.
Thermostaat type Atag Wize klokthermostaat heeft helaas geen 'backlight' display.